Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży - Chris Kraft | okładka
Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2016-09-15

ISBN: 978-83-283-2840-2
EAN: 9788328328402
Liczba stron: 344
Wydawnictwo: OnePress
Format: 23.5x15.9
Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 24,50 zł

Oszczędzasz 24,50 zł
-50 %
Zamówienie wyślemy 2021-09-22
Książki od 3,90 zł!
Książki od 3,90 zł!

Opis

Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki
Niedobór klientów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, zaczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem. Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry nogami, warto spróbować czegoś subtelniejszego. Zanim rozpali się rewolucję , dobrze jest upewnić się, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje się po stronie codziennych drobiazgów — umiejętności oraz organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem handlowym.

W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować. Przeczytaj o:

62 powodach słabej sprzedaży;
71 narzędziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;
57 zdefiniowanych obszarach związanych z rozwijaniem sprzedaży.

Całość uzupełniają informacje, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy. Gotowe do użycia szablony audytów pozwolą Ci przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do tego siły handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się budować atuty, które pomogą wygrywać z konkurencją.

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł

44,90 zł

30,53 zł

Sklepy cynamonowe - Bruno Schulz | mała okładka
-32 %

Sklepy cynamonowe

Bruno Schulz

7.0 / 10 (6976 ocen)

44,99 zł

30,59 zł

To wszystko prawda - Lygia Day Penaflor | mała okładka
-32 %

To wszystko prawda

Lygia Day Penaflor

6.9 / 10 (62 ocen)

39,90 zł

26,99 zł

39,99 zł

26,99 zł

Marionetka - Paulina Jurga | mała okładka
-33 %

Marionetka

Paulina Jurga

8.3 / 10 (184 ocen)

39,99 zł

26,99 zł

Inne książki z tej kategorii

Pułapka. Dlaczego ekonomiczne myślenie blokuje innowacje i postęp? - Jacek Giedrojć | mała okładka
-32 %

Pułapka

Jacek Giedrojć

6.3 / 10 (4 oceny)

49,90 zł

33,93 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.