Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów - Duncan David, Hall Taddy | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-808-7277-6
EAN: 9788380872776
Tytuł oryginalny: Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice
Liczba stron: 310
Format: 160x230mm
Cena detaliczna: 52,90 zł

52,90 zł

Produkt niedostępny

52,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?
Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?
Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?
Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamięta rewolucję, która dokonała się za sprawą koncepcji przełomowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można było przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywności innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje się inny aspekt tej układanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania.
Na podstawie wieloletnich badań Christensen, Hall, Dillon i Duncan doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w istocie niesłuszne. Klienci nie tyle kupują produkty czy usługi, ile raczej „zatrudniają” je do wykonania określonego zadania. Autorzy twierdzą, że sukces innowacji zależy zatem od wiedzy nie na temat samych klientów, lecz raczej na temat stojących przed nimi wyzwań. Koncepcję zadań do wykonania stosują z powodzeniem najbardziej znane firmy świata, w szczególności dynamicznie rozwijające się start-upy, takie jak Amazon, Intuit, Uber czy Airbnb. Ta książka powstała jednak nie po to, aby świętować te sukcesy, lecz raczej po to, aby pomagać przewidywać kolejne. Christensen i jego współpracownicy podkreślają, że dzięki wiedzy na temat czynników, które skłaniają klienta do „zatrudnienia” produktu bądź usługi, każdy menedżer może poprawić wyniki w dziedzinie innowacji – ponieważ może zacząć tworzyć produkty, które klient będzie chciał zatrudnić i za które będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Teoria zadań to nowa nadzieja dla firm, które pragną się rozwijać, ale mają już dość poszukiwania dobrych rozwiązań po omacku.
Autorzy tej książki starannie wykładają prowokacyjne założenia, w ten sposób przedstawiając kompleksowe wyjaśnienie swojej teorii. Tłumaczą, z czego wynika jej wartość prognostyczna. Co jednak szczególnie ważne, podpowiadają również, jak stosować ją w praktyce w celu tworzenia lepszych innowacji.
***
Clayton Christensen jest profesorem w Harvard Business School, autorem dziewięciu książek i pięciokrotnym laureatem McKinsey Award za najlepszy artykuł opublikowany na łamach „Harvard Business Review”. Jest również współzałożycielem czterech firm, w tym firmy konsultingowej Innosight, specjalizującej się w dziedzinie innowacji. W ramach sporządzanego co dwa lata rankingu Thinkers50 w 2011 i 2013 roku uznano go za najbardziej wpływowego autora myśli biznesowej.
Taddy Hall jest dyrektorem Cambridge Group oraz liderem projektu Breakthrough Innovation realizowanego przez firmę Nielsen. Pomaga menedżerom wysokiego szczebla w tworzeniu udanych nowych produktów i doskonaleniu procesów generowania innowacji. Poza tym blisko współpracuje z menedżerami z rynków rozwijających się jako doradca Endeavor.
Karen Dillon pracowała jako redaktor w „Harvard Business Review”, jest również współautorką bestsellerowej książki Co będzie miarą twojego życia?. Ukończyła Cornell University oraz Medill School of Journalism na Northwestern University. W 2011 roku organizacja Ashoka zaliczyła ją do grona najbardziej wpływowych i inspirujących kobiet na świecie.
David S. Duncan jest starszym partnerem w firmie Innosight. Jest wiodącym teoretykiem i doradcą służącym wsparciem menedżerom wyższego szczebla w kwestiach strategii innowacyjnych i rozwoju. Pomaga im we wprowadzaniu przełomowych zmian i osiąganiu stabilnego wzrostu, jak również w skutecznej transformacji organizacji z myślą o pomyślności w długim okresie. Ukończył studia na Duke University i uzyskał doktorat w dziedzinie fizyki na Harvardzie.

Inni klienci sprawdzali również

Stasi i dziecko - David Young | mała okładka
-31 %

Stasi i dziecko

David Young

6.8 / 10 (113 ocen)

26,15 zł 26,15 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

Niebezpieczna znajomość, niebezpieczna miłość
 - Jane Berrick-Harvey | mała okładka
-28 %

Niebezpieczna znajomość, niebezpieczna miłość

Jane Berrick-Harvey

7.7 / 10 (1101 ocen)

31,74 zł 31,74 zł - najniższa cena 43,90 zł - cena detaliczna

Cedyno. Wysłannicy. Tom 3 - Melissa Darwood | mała okładka
-31 %

Cedyno. Wysłannicy. Tom 3

Melissa Darwood

7.3 / 10 (208 ocen)

24,08 zł 20,47 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

29,99 zł 34,99 zł (-14%) - najniższa cena 49,99 zł (-40%) - cena detaliczna

Anatomia doktora Mengele - Nani Margherita | mała okładka
-79 %

Anatomia doktora Mengele

Margherita Nani

6.5 / 10 (78 ocen)

9,00 zł 19,35 zł (-53%) - najniższa cena 42,99 zł (-79%) - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Czytam sobie Koty i kotki Poziom 1 - Justyna Bednarek | mała okładka
-27 %

Czytam sobie Koty i kotki Poziom 1

Justyna Bednarek

10,95 zł 10,55 zł - najniższa cena 14,99 zł - cena detaliczna

33,59 zł 33,59 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

Lato utkane z marzeń
 - Gabriela Gargaś | mała okładka
-41 %

Lato utkane z marzeń

Gabriela Gargaś

7.3 / 10 (949 ocen)

29,61 zł 29,61 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

29,30 zł 28,59 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Atrakcyjna mama. Sztuka poznawania siebie - Emilia Góźdź | mała okładka
-28 %

Atrakcyjna mama. Sztuka poznawania siebie

Emilia Góźdź

4.8 / 10 (5 ocen)

18,01 zł 18,01 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna

27,90 zł 22,92 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Myśl jak oszust. Żeby nie dać się oszukać - Maria Konnikova | mała okładka
-35 %

Myśl jak oszust. Żeby nie dać się oszukać

Maria Konnikova

6.6 / 10 (63 ocen)

29,42 zł 28,41 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Żyj wystarczająco dobrze - Agnieszka Jucewicz, Grzegorz Sroczyński | mała okładka
-43 %

Żyj wystarczająco dobrze

Agnieszka Jucewicz, Grzegorz Sroczyński

7.2 / 10 (852 ocen)

22,95 zł 22,95 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Twój modowy notatnik - Adam Gutowski | mała okładka
-31 %

Twój modowy notatnik

Adam Gutowski

5.0 / 10 (11 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Przepisy na kaca - Hanna Szymanderska | mała okładka
-33 %

Przepisy na kaca

Hanna Szymanderska

8.0 / 10 (2 oceny)

16,77 zł 16,77 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

23,82 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Namiętności. Miłość - władza - ryzyko - Kolańczyk Alina | mała okładka
-40 %

Namiętności. Miłość - władza - ryzyko

Kolańczyk Alina

6.5 / 10 (4 oceny)

20,24 zł 19,32 zł - najniższa cena 33,90 zł - cena detaliczna

Przebieranki malowanki - Joanna Góźdź | mała okładka
-31 %

Przebieranki malowanki

Joanna Góźdź

20,70 zł 20,70 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

Gotowi do szkoły? Start! - Jenkins Lynn | mała okładka
-31 %

Gotowi do szkoły? Start!

Jenkins Lynn

8.2 / 10 (5 ocen)

20,70 zł 20,70 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem