Nowe 4P marketingu ludzie, procesy, programy, dokonania - Dryl Tomasz, Kęprowska Urszula | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-810-2563-8
EAN: 9788381025638
Liczba stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 120,00 zł

83,08 zł

83,08 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

120,00 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

87,98 zł

87,98 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

129,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluowały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketingowej.

Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środowisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania.

Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix.

Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodarczej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Druga wojna światowa w pamięci kulturowej w Polsce i w Niemczech 70 lat później (1945-2015) - Kałążny Jerzy, Korzeniewska Amelia, Korzeniewski Bartosz | mała okładka
-29 %

Druga wojna światowa w pamięci kulturowej w Polsce i w Niemczech 70 lat później (1945-2015)

Kałążny Jerzy, Korzeniewska Amelia, Korzeniewski Bartosz

31,95 zł 32,60 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

Demony zemsty. Abakumov - Adam Przechrzta | mała okładka
-31 %

Demony zemsty. Abakumov

Adam Przechrzta

7.6 / 10 (405 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

40,73 zł 40,73 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Sto. Rzeczy, których nauczysz się w życiu
 - Heike Faller | mała okładka
-31 %

Sto. Rzeczy, których nauczysz się w życiu

Heike Faller

7.9 / 10 (78 ocen)

34,44 zł 40,41 zł (-14%) - najniższa cena 49,90 zł (-30%) - cena detaliczna

48,29 zł 48,29 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

18,00 zł 18,00 zł - najniższa cena 30,00 zł - cena detaliczna

Szczęście Mikołajka - Goscinny Anne | mała okładka
-55 %

Szczęście Mikołajka

Anne Goscinny

7.9 / 10 (27 ocen)

20,25 zł 26,99 zł (-24%) - najniższa cena 44,99 zł (-54%) - cena detaliczna

37,06 zł 35,87 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Bestseller

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem