Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy - Ewa Mażul | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-283-5621-4
EAN: 9788328356214
Liczba stron: 168
Format: 140x210mm
Cena katalogowa: 37,00 zł

37,00 zł 24,36 zł

Oszczędzasz 12,64 zł
-34 %
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Książki od 3,90 zł!
Książki od 3,90 zł!

Opis

Biznes na skali barw
Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych.

Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji.

O autorze
Ewa Mażul — pracuje jako doradca i trener komunikacji. Od ponad 10 lat propaguje i wdraża w firmach programy oparte na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), zrównoważonej komunikacji i metodzie Nonviolent Communication (NVC). Uczyła się jej między innymi bezpośrednio od Marshalla Rosenberga — twórcy NVC. Jest doradcą do spraw CSR wpisanym na listę doradców Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Napisała ponad 100 artykułów na temat komunikacji, które zostały opublikowane między innymi w miesięcznikach: Charaktery, Sens, Personel i Zarządzanie, „Personel Plus”. Więcej na http://ewamazul.pl/.

Inni klienci sprawdzali również

Historia bez cenzury 3 - Wojciech Drewniak | mała okładka
-32 %

Historia bez cenzury 3

Wojciech Drewniak

7.9 / 10 (445 ocen)

39,90 zł

26,99 zł

39,90 zł

26,99 zł

39,90 zł

26,99 zł

Strażnik ognia. Tom 10 - Bernard Cornwell | mała okładka
-32 %

Strażnik ognia. Tom 10

Bernard Cornwell

7.9 / 10 (160 ocen)

54,90 zł

37,33 zł

Nowość

49,99 zł

33,99 zł

Nowość
Jak ogarnąć świat i odróżnić fakty od wyobrażeń - Tim Harford | mała okładka
-32 %

Jak ogarnąć świat i odróżnić fakty od wyobrażeń

Tim Harford

7.1 / 10 (15 ocen)

44,99 zł

30,59 zł

Inne książki z tej kategorii

59,99 zł

40,79 zł

39,99 zł

26,99 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.