Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young | okładka
Arkady

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young

Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-10-10

ISBN: 978-83-213-5066-0
EAN: 9788321350660
Tytuł oryginalny: Ogilvy on advertising in the digital age
Liczba stron: 288
Format: 24.9x18.3
Cena katalogowa: 79,00 zł
Tłumaczenie: Michał Zagrodzki

79,00 zł 52,45 zł

Oszczędzasz 26,55 zł
-34 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Wirtualne Targi Książki

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

128,99 zł 79,94 zł

oszczędzasz: 49,05 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

128,99 zł 79,94 zł

oszczędzasz: 49,05 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

118,99 zł 74,44 zł

oszczędzasz: 44,55 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

128,90 zł 82,39 zł

oszczędzasz: 46,51 zł
-36 %
Do koszyka
+
=

131,90 zł 84,19 zł

oszczędzasz: 47,71 zł
-36 %
Do koszyka
+
=

81,99 zł 55,44 zł

oszczędzasz: 26,55 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

128,90 zł 82,39 zł

oszczędzasz: 46,51 zł
-36 %
Do koszyka

Opis

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
• ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
• ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
• TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
• TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ
I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
• ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM
A SPOŁECZEŃSTWEM
• OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH
• PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH
• INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.