Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business - Kaniewska-Sęba Aleksandra | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-633-9123-2
EAN: 9788363391232
Liczba stron: 320
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

79,00 zł

Produkt niedostępny

79,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane.

„Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych”.
(fragment wstępu)


„Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce”.
dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

„Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało – z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business”.
dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Inni klienci sprawdzali również

Powrót wieloryba - Benji Davies | mała okładka
-33 %

Powrót wieloryba

Benji Davies

7.6 / 10 (30 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

25,46 zł 25,46 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

Kaputt - Curzio Malaparte | mała okładka
-23 %

Kaputt

Curzio Malaparte

7.6 / 10 (179 ocen)

38,51 zł 38,51 zł - najniższa cena 50,00 zł - cena detaliczna

Francuskie wyjście
 - Patrick DeWitt | mała okładka
-42 %

Francuskie wyjście

Patrick DeWitt

6.2 / 10 (48 ocen)

20,24 zł 20,24 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

Podróż - Steel Danielle | mała okładka
-40 %

Podróż

Danielle Steel

6.8 / 10 (150 ocen)

25,79 zł 25,79 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

Wielkie dni małej floty - Pertek Jerzy | mała okładka
-40 %

Wielkie dni małej floty

Jerzy Pertek

7.5 / 10 (146 ocen)

59,99 zł 67,99 zł (-11%) - najniższa cena 99,99 zł (-40%) - cena detaliczna

Migotliwa wstęga - Alastair Reynolds | mała okładka
-31 %

Migotliwa wstęga

Alastair Reynolds

7.2 / 10 (19 ocen)

47,61 zł 48,73 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Marcin. Zaginiony pluszak
 - Carine Hinder, Till the Cat  | mała okładka
-43 %

Marcin. Zaginiony pluszak

Carine Hinder, Till the Cat

8.3 / 10 (3 oceny)

22,79 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

26,48 zł 26,48 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

Nowość

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem