Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniające wymogi naukowe. Pod względem formalnym oraz merytorycznym oddaje bowiem najwyższe standardy publikacji, dedykowanej zarówno teoretykom, jak i praktykom: zarządzania, przedsiębiorczości, negocjacji, komunikacji oraz szeroko rozumianych relacji międzyludzkich. Bogata literatura przedmiotu, adekwatne do podejmowanych treści ilustracje, ćwiczenia, testy, uwagi i wskazówki praktyków zarządzania oraz przedstawicieli świata nauki, czynią tę publikację wyjątkowo atrakcyjną i godną uwagi, a co za tym idzie, także rekomendacji. Daje się odczuć siłę przekazu Autorów, którzy wyrażają wolę partycypowania w aktualnych procesach nauczania, akcentując w sposób szczególny znaczenie praktycznego wymiaru edukacji. Tezę tę potwierdzają przywołane wypowiedzi ekspertów reprezentujących liczne instytucje szkoleniowe oraz sugestywne i przemawiające do wyobraźni świadectwa ludzi sukcesu, autorytetów i praktyków współczesnego świata biznesu".
prof. nadzw. dr hab. Mieczysław Dudek
Knowledge Innovation Center
Profesjonalna obsługa klienta Szpakowska Iwona, Szpakowski Mirosław K.
Oprawa miękka |
Wydanie: drugie |
ISBN: 978-83-950-5401-3 |
EAN: 9788395054013 |
Liczba stron: 336 |
Format: 16.5x24.0cm |
Cena detaliczna: 89,00 zł |
89,00 zł
Produkt niedostępny
89,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem