Prowadzenie firmy rodzinnej jest wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniem "kapitalizmu z ludzką twarzą": opłacalnego ekonomicznie i odpowiedzialnego społecznie. Styk biznesu i rodziny prowadzi jednak do szczególnych zależności. Rodzina może być albo największą wartością przedsiębiorstwa, albo jego największym problemem. Dlatego świadomość zachodzących w przedsiębiorstwie interakcji oraz uwzględnienie ich w procesie budowy strategii i przy podejmowaniu bieżących decyzji może przyczynić się do uniknięcia klasycznych błędów zarządzania i osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. Autorzy odpowiadają na niezwykle ważne pytania:
Skąd biorą się siła i potencjał rozwoju firm rodzinnych?
Jakie zagrożenia wynikają z rodzinnego charakteru firm?
Jaki wpływ na wybory strategiczne mają wartości i jak można je odkodować?
Co jest ważne w definiowaniu przewagi konkurencyjnej firmy?
Jak przekładać plany na biznesową codzienność i jak wzmacniać strategię?
Wolters Kluwer
Stawka większa niż biznes Strategie rozwoju firm rodzinnych Adrianna Lewandowska, Peter May
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-264-3292-7 |
EAN: 9788326432927 |
Liczba stron: 223 |
Format: 16.5x24.0cm |
Cena detaliczna: 49,00 zł |
49,00 zł
Produkt niedostępny
49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem