Strategie marketingowe w turystyce - Maria Johann | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-764-1143-9
EAN: 9788376411439
Liczba stron: 152
Format: 156x230mm
Cena detaliczna: 38,00 zł

38,00 zł

Produkt niedostępny

38,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej: – rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, – proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, – znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku, – zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, – omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.

Inni klienci sprawdzali również

33,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Gra w kolory - Marzena Rogalska | mała okładka
-32 %

Gra w kolory

Marzena Rogalska

7.1 / 10 (322 ocen)

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

Chłopcy z Placu Moskwy. Opowieść o węgierskiej młodzieży lat 60 - Berta Zsolt  | mała okładka
-28 %

Chłopcy z Placu Moskwy

Berta Zsolt

7.1 / 10 (9 ocen)

28,57 zł 28,03 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

25,79 zł 25,79 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

27,83 zł 28,87 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

28,99 zł 35,96 zł (-19%) - najniższa cena 44,99 zł (-35%) - cena detaliczna

Małe przyjemności - Chambers Claire | mała okładka
-55 %

Małe przyjemności

Clare Chambers

7.0 / 10 (158 ocen)

22,50 zł 15,00 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Kiedy słońce nie wschodzi
 - Aly Martinez | mała okładka
-38 %

Kiedy słońce nie wschodzi

Aly Martinez

7.9 / 10 (135 ocen)

26,12 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

Doświadczenie religijne
 - William James | mała okładka
-43 %

Doświadczenie religijne

William James

8.0 / 10 (1 ocena)

15,39 zł 15,76 zł - najniższa cena 27,00 zł - cena detaliczna

21,55 zł 22,13 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem