Trakcja, czyli złap przyczepność - Gabriel Weinberg, Justin Mares | okładka
Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2016-09-22

ISBN: 978-83-283-2532-6
EAN: 9788328325326
Tytuł oryginalny: Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: OnePress
Format: 20.7x14.1
Cena katalogowa: 37,00 zł
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk

37,00 zł 18,50 zł

Produkt niedostępny

Opis

Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów!

Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów!
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!

Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony. Zobacz, co zrobić, by:

odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci;
zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów,
zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych;
poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,
prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.

Zadbaj o to, by Twoi potencjalni klienci szybko się o Tobie dowiedzieli!

„Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwoności świata marketingu internetowego. A jego autorami są ludzie, którzy sami odnieśli sukces. Dwa razy”.

Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo

„Przedsiębiorcy, którzy wychodzą z naszych biur z dokumentem opisującym warunki brzegowe ewentualnej umowy inwestycyjnej, to ci, którzy przychodzą do nas z tą książką pod pachą. To pragmatyczny przewodnik pozwalający rozwiązać zasadniczy problem każdego przedsiębiorcy”.

Fred Wilson, partner w funduszu Union Square Ventures

Inni klienci sprawdzali również

Wyspa Węży - Małgorzata Szejnert | mała okładka
-32 %

Wyspa Węży

Małgorzata Szejnert

6.9 / 10 (110 ocen)

49,90 zł

33,93 zł

Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes | mała okładka
-32 %

Zanim się pojawiłeś

Jojo Moyes

8.0 / 10 (20698 ocen)

39,90 zł

26,99 zł

34,90 zł

23,73 zł

Cyberpunk 1982-2020 - Michał Wojtas | mała okładka
-55 %

Cyberpunk 1982-2020

Michał Wojtas

5.4 / 10 (66 ocen)

44,99 zł

20,25 zł

Bestseller

46,99 zł

31,95 zł

Nowość

44,99 zł

30,59 zł

Inne książki z tej kategorii

Pułapka. Dlaczego ekonomiczne myślenie blokuje innowacje i postęp? - Jacek Giedrojć | mała okładka
-32 %

Pułapka

Jacek Giedrojć

6.3 / 10 (4 oceny)

49,90 zł

33,93 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.