DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ Wikonka SZCZEGÓŁY>>
Menu

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich Robert Stępowski Książka

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
40,50 zł
54,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Roster
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Liczba stron: 254
Format: 15.5x21.5
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów. Ponadto z książki dowiesz się: Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy? Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę? Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce? Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open w Gdyni)? Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski. Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi. Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów? Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej. Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast. Ponadto, Robert Stępowski, autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.

Szczegółowe informacje na temat książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Wydawnictwo: Roster
EAN: 9788394373733
Autor: Robert Stępowski
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Liczba stron: 254
Format: 15.5x21.5
Rok wydania: 2017
Podmiot odpowiedzialny: ROSTER Robert Stępowski
ul. Kazimierza Wielkiego 32/1
96-200 Rawa Mazowiecka
PL

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość