Konto

Marketing międzynarodowy Limański Andrzej, Drabik Ireneusz Książka

Marketing międzynarodowy
52,50 zł
70,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Difin
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 416
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2010
Zobacz więcej

Zainspiruj się podobnymi wyborami

W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych. Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing międzynarodowy

Wydawnictwo: Difin
EAN: 9788376412351
Autor: Limański Andrzej, Drabik Ireneusz
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 416
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2010
Podmiot odpowiedzialny: Difin sp. z o.o.
Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketing międzynarodowy

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki