Konto

Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych Magdalena Szydełko Książka

Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych
48,75 zł
65,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 296
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Podobne do Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych

Celem publikacji jest opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. W książce przedstawiono wyniki pogłębionych i wieloaspektowych badań literaturowych oraz pracy koncepcyjnej. Dokonano uporządkowania zagadnień, nierzadko podejmując polemikę z innymi badaczami i proponując własne rozwiązania w zakresie definiowania pojęć i klasyfikacji. Efektem poczynionych wysiłków badawczych są implikacje dla teorii zarządzania i praktyki menedżerskiej w przedsiębiorstwach klastrowych. Zaproponowane rozwiązania metodyczne w zakresie budowania partnerstwa benchmarkingowego mogą zostać wykorzystane w praktyce gospodarczej przez przedsiębiorstwa klastrowe w celu: - uświadomienia sobie możliwości realizacji tej formy partnerstwa w klastrze, - intensyfikacji benchmarkingu wewnątrzklastrowego, - skorygowania aktualnego schematu postępowania w procesie benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. Książka jest adresowana do: - kadry kierowniczej i pozostałych pracowników przedsiębiorstw klastrowych bezpośrednio zaangażowanych w inicjatywy klastrowe (wspólne projekty i przedsięwzięcia), - koordynatorów klastrów, - specjalistów ds. benchmarkingu, - kadry naukowej specjalizującej się w problematyce zarządzania relacjami międzyorganizacyjnymi, klastrów lub benchmarkingu, - studentów kierunków ekonomicznych (dyscypliny: nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomia i finanse), - słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń.

Szczegółowe informacje na temat książki Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381022309
Autor: Magdalena Szydełko
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 296
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki