Poradnik frezera Eugeniusz Górski Książka
Wydawnictwo: | WNT |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 602 |
Format: | 14.0x20.5cm |
Rok wydania: | 2016 |
W poradniku podano podstawy frezerstwa z uwzględnieniem tolerancji, pasowań, struktury geometrycznej powierzchni, terminologii i oznaczeń w obróbce skrawaniem oraz charakterystyki procesu frezowania. Opisano rodzaje frezów oraz różne odmiany frezarek. Poza tym przedstawiono wiadomości o wyposażeniu frezarek, a więc o uchwytach obróbkowych, frezarskich przyrządach obrabiarkowych, uchwytach do umocowania frezów, głowicach przystawnych i skrzynkach mechanicznego posuwu głowicy wrzecionowej. Omówiono też prace na frezarkach ogólnego przeznaczenia i frezarko-kopiarkach (m. in. frezowanie obwodowe i czołowe płaszczyzn, frezowanie czopów, łbów śrub, rowków, krzywek, powierzchni kształtowych, kół zębatych, ślimaków, ślimacznic, wałków wielowypustowych) oraz na frezarkach specjalnych. Podano wiadomości z technologii, organizacji i bezpieczeństwa pracy frezera. Na końcu zamieszczono tablice matematyczne. Poradnik jest przeznaczony dla frezerów zatrudnionych w warsztatach mechanicznych obróbki skrawaniem. Mogą z niego również korzystać uczniowie szkół zawodowych i średnich technicznych o kierunku mechanicznym.
Szczegółowe informacje na temat książki Poradnik frezera
Wydawnictwo: | WNT |
EAN: | 9788301185930 |
Autor: | Eugeniusz Górski |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 602 |
Format: | 14.0x20.5cm |
Rok wydania: | 2016 |
Data premiery: | 2022-09-20 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2 02-460 PL e-mail: [email protected] |
Zainspiruj się podobnymi wyborami
Podobne do Poradnik frezera
Inne książki Eugeniusz Górski
Oceny i recenzje książki Poradnik frezera
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Pomóż innym i zostaw ocenę!