PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy
Menu

2 książki za 89 zł

Informacje o sortowaniu:

sortowanie wg Popularności:
Produkty są sortowane według popularności na podstawie kilku czynników: liczby zakupów, ilości i wartości wystawionych ocen, zainteresowania użytkowników mierzonych dodaniem produktu do koszyka lub ulubionych.

sortowanie wg Cena - od najniższej:
Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najniższej do najwyższej.

sortowanie wg Cena - od najwyższej:
Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najwyższej do najniższej.

sortowanie wg Od najnowszych:
Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najnowsze tytuły, które dopiero trafiły do sprzedaży lub będą dostępne w najbliższym czasie

sortowanie wg Od najstarszych:
Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najstarsze tytuły.
Książka Erin Meyer "Mapa kulturowa. Jak skutecznie radzić sobie z różnicami kulturowymi w biznesie" Książka Erin Meyer – współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł – o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. "Mapa kulturowa. Jak skutecznie radzić sobie z różnicami kulturowymi w biznesie" - Książka Meyer Erin Meyer – ekspertka badająca wpływ różnic kulturowych na biznes, profesor w prestiżowej INSEAD Business School. Jej teksty publikowały m.in. „Harvard Business Review”, „The New York Times” i Forbes.com. W 2021 po raz trzeci została umieszczona na liście pięćdziesięciu najbardziej wpływowych myślicieli świata biznesu Thinkers50. Wspólnie z CEO Netflixa Reedem Hastingsem napisała bestsellerową książkę Gdy regułą jest brak reguł.
Książka "CEO doskonały. Sześć sposobów myślenia, które wyróżniają najlepszych liderów" OTO ODPOWIEDŹ NA PYTANIE WARTE MILIARDY DOLARÓW: CO ODRÓŻNIA NAJLEPSZYCH PREZESÓW OD POZOSTAŁYCH? Ta książka to „podręcznik doskonałości” dla osób, które biorą na siebie ciężar bycia LIDERAMI. Potężna dawka inspiracji od największych światowych autorytetów w dziedzinie zarządzania. Obok osób zajmujących najwyższe stanowiska w potęgach takich jak Microsoft, Google, Amazon, Netflix, Sony czy Apple znaleźli się tutaj także najlepsi polscy CEO. Ci, którzy mieli odwagę całkowicie zmienić oblicza swoich firm, teraz dzielą się zdobytym doświadczeniem. ZE SZKOLEŃ MCKINSEY & CO. KORZYSTAJĄ NAJLEPSI LIDERZY Z CAŁEGO ŚWIATA. TERAZ ICH SPECJALIŚCI DORADZĄ RÓWNIEŻ TOBIE! „Niezwykła. Każdy mądry CEO, który chce nie tylko przetrwać na swoim stanowisku, ale przede wszystkim się rozwijać, powinien przeczytać tę książkę”. DAVID RUBENSTEIN, współzałożyciel i współprzewodniczący The Carlyle Group, autor „Liderów” „[Autorzy] zdradzają, w jaki sposób najwięksi światowi liderzy osiągnęli swój sukces… To bardzo cenne lekcje”. STEPHEN A. SCHWARZMAN, prezes, CEO i współzałożyciel Blackstone „To książka dla tych, którzy chcą doskonalić umiejętności i wznieść swoją firmę na wyższy poziom”. MICHAEL BLOOMBERG, założyciel Bloomberg L.P., burmistrz Nowego Jorku w latach 2002–2013 „Wartościowa pozycja. Zapewnia liderom na wszystkich etapach kariery wgląd w to, jak uzupełnić i wzmocnić ich indywidualne działania”. JEFFREY SONNENFELD, założyciel i prezes Chief Executive Leadership Institute [Autorzy] zaglądają w umysły najlepszych światowych prezesów, sięgają głęboko w ich psychikę i czerpią z ich unikalnej mądrości”. MUKESH AMBANI, prezes Reliance Industries Ltd. „Niezwykle pouczające, a nawet inspirujące strategie, których mam szczęście nauczać na moich kursach przywództwa na Harvardzie”. FRANCES FREI, współautorka książki Unleashed: The Unapologetic Leader's Guide to Empowering Everyone Around You
CZAS NA ZMIANY Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings – prezes i CEO Netflixa – po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników – Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. Gdy regułą jest brak reguł to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji.
DLA KAŻDEGO, KTO SZUKA SPOSOBU, BY ZARABIAĆ WIĘCEJ Książka autora bestsellerowych Liderów Milioner i współzałożyciel jednej z największych firm inwestycyjnych na świecie pyta liderów inwestowania o ich drogę na szczyt. David M. Rubenstein, który spędził ponad trzy dekady w konkurencyjnym świecie private equity, doskonale wie, jak zadawać pytania, by ujawnić sposoby myślenia i działania najlepszych. Jego rozmówcy zwykle pozostają w cieniu, ale tym razem szczerze opowiadają swoje historie i zdradzają sekrety sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się: – jak Larry Fink przekształcił przynoszącą straty firmę BlackRock w spółkę, która zarządza 10 bilionami dolarów; – jak kupić dolara za 80 centów, czyli w jaki sposób inwestuje Seth Klarman, kiedy inni panikują; – w jaki sposób Sam Zell stał się Midasem rynku nieruchomości; – że w inwestowaniu ważniejsze od dużych pieniędzy są bystry umysł, myślenie poza schematami i odwaga. Bez względu na to czy jesteś nowicjuszem, czy profesjonalistą, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do inwestowania. BESTSELLER „NEW YORK TIMESA” OPINIE O KSIĄŻCE David Rubenstein nie tylko odnosi sukcesy w dziedzinie finansów i filantropii: jest on również wnikliwym rozmówcą, który jak nikt umie wyciągnąć interesujące wnioski od fascynujących ludzi. W tym przypadku, lekcje dotyczące sztuki inwestowania przeplatają się z osobistymi historiami, które kryją się za wielkimi liczbami. – Bill Gates Wciągające, wewnętrzne spojrzenie na inwestowanie poprzez słowa najbardziej niezwykłych inwestorów. – Satya Nadella, prezes Microsoftu Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym inwestorem, czy doświadczonym profesjonalistą, ta książka pełna jest cennych lekcji od legend naszych czasów. – Mellody Hobson, prezeska i współzarządzająca Ariel Investments, przewodnicząca Starbucks Corporation
Carmine Gallo "Plan Bezosa. Sekret skuteczności najlepszego sprzedawcy świata" Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Nowa książka autora bestsellerów „Steve Jobs. Sztuka prezentacji” i „Mów jak TED”. W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie tak Bezos tworzy perfekcyjnie skuteczne strategie komunikacyjne, które pozwoliły zamienić garażową firmę w światową potęgę. • Co wspólnego ma dobra prezentacja i wpadająca w ucho piosenka? • Jak zbudować opowieść, której nie oprą się ani współpracownicy, ani klienci? • Jak dobrze używać metafor i porównań, żeby przekonać słuchaczy do swoich pomysłów? W tej książce Carmine Gallo odsłania przed nami sekrety skutecznej komunikacji stosowane przez twórcę Amazona. Teraz opracowane przez Bezosa narzędzia efektywnego porozumiewania się i przekazywania idei staną się dostępne również dla ciebie. „Gallo ujawnia strategie pisania i komunikacji, których powinien uczyć się każdy, kto ma jakąś historię do opowiedzenia”. Marc Randolph, współtwórca i pierwszy CEO Netflixa
Rozmowy z największymi liderami naszych czasów Współtwórca Microsofta, założyciel Nike, właściciel Amazona, ikona telewizji, trener reprezentacji narodowej w koszykówce, dyrektor generalny Google’a. Prezydenci, prawnicy, politycy, sportowcy, muzycy, wizjonerzy. NAJWIĘKSI. David Rubenstein, popularny dziennikarz telewizyjny i… miliarder, wie, jak namówić swoich bohaterów na szczerą rozmowę. Co naprawdę sprawia, że Jeff Bezos i Bill Gates są tak skuteczni? Jak Warren Buffett radzi sobie w kryzysowych sytuacjach? Czego z gier komputerowych nauczyła się Melinda Gates? I dlaczego Phil Knight zakłada sportowe buty do smokingu? Ci, którzy w swoich dziedzinach osiągnęli już wszystko, dzielą się mądrością i pasją, zdradzają tajemnice sukcesu, przyznają się do porażek. Motywują i inspirują. *** Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia i cennych rad największych ludzi sukcesu – pomogą ci stać się lepszym i skuteczniejszym w każdej dziedzinie. Bestseller „New York Timesa” i „Wall Street Journal” – już ponad 100 tysięcy sprzedanych egzemplarzy. LIDERZY to prawdziwa BIBLIA ZARZĄDZANIA. OBOWIĄZKOWA LEKTURA DLA KAŻDEGO, KTO SZUKA DROGI NA SZCZYT
DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu. Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii. Dzięki tej książce dowiesz się: · jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów; · jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży; · jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją; · jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra; · jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.