Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Mirosława Pluta-Olearnik | okładka
ISBN: 978-83-208-2072-0
EAN: 9788320820720
Liczba stron: 208
Format: 162x237mm
Cena detaliczna: 59,90 zł

59,90 zł

Produkt niedostępny

59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.

Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.

Inni klienci sprawdzali również

Wiara - Anna Kańtoch | mała okładka
-37 %

Wiara

Anna Kańtoch

7.3 / 10 (1451 ocen)

21,82 zł 20,03 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

The Darkest Moon - Todd, Anna | mała okładka
-55 %

The Darkest Moon

Anna Todd

5.4 / 10 (117 ocen)

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Marcin. Czas przed ekranem
 - Carine Hinder Till the Cat  | mała okładka
-43 %

Marcin. Czas przed ekranem

Carine Hinder Till the Cat

8.7 / 10 (3 oceny)

22,79 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

55,11 zł 55,11 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

40,17 zł 39,02 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

43,75 zł 44,12 zł - najniższa cena 60,30 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem