Zmysły dla zysku Marketing sensoryczny w praktyce - Iwona Skowronek | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1301-8
EAN: 9788375613018
Liczba stron: 274
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 44,90 zł

44,90 zł

Produkt niedostępny

44,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.
Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Inni klienci sprawdzali również

Co robisz z pomysłem - Yamada Kobi, Besom Mae | mała okładka
-28 %

Co robisz z pomysłem

Yamada Kobi, Besom Mae

39,78 zł 38,97 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Golem - Maciej Płaza | mała okładka
-20 %

Golem

Maciej Płaza

7.6 / 10 (276 ocen)

34,60 zł 24,51 zł - najniższa cena 43,00 zł - cena detaliczna

Dom Głosów
 - Donato Carrisi | mała okładka

Dom Głosów

Donato Carrisi

7.5 / 10 (1613 ocen)

34,96 zł 39,90 zł (-12%) - najniższa cena 39,90 zł (-12%) - cena detaliczna

24,51 zł 24,51 zł - najniższa cena 43,00 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Akiko i Helenka Czytam sobie Poziom 2 - Katarzyna Kozłowska | mała okładka
-37 %

Akiko i Helenka Czytam sobie Poziom 2

Katarzyna Kozłowska

7.8 / 10 (10 ocen)

9,51 zł 9,28 zł - najniższa cena 14,99 zł - cena detaliczna

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 29,99 zł (-24%) - najniższa cena 49,99 zł (-54%) - cena detaliczna

50,99 zł 50,99 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna

29,63 zł 29,39 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz | mała okładka
-16 %

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Małgorzata Roszkiewicz

66,32 zł 79,00 zł (-16%) - najniższa cena 79,00 zł (-16%) - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem