Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-3771-7
EAN: 9788301137717
Liczba stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

79,00 zł

Produkt niedostępny

79,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Inni klienci sprawdzali również

Trzeci dziennik - Jerzy Pilch | mała okładka
-35 %

Trzeci dziennik

Jerzy Pilch

6.7 / 10 (98 ocen)

26,06 zł 26,06 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

27,59 zł 25,29 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Kuna za kaloryferem - Wajrak Adam, Fernandez Nuria Selva | mała okładka
-38 %

Kuna za kaloryferem

Wajrak Adam, Fernandez Nuria Selva

7.7 / 10 (19 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Leczenie przez jedzenie - Neal D. Barnard | mała okładka
-40 %

Leczenie przez jedzenie

Neal D. Barnard

6.0 / 10 (15 ocen)

25,79 zł 25,79 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

26,54 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Wysłuchaj mnie, proszę... - Paweł Cwynar | mała okładka
-43 %

Wysłuchaj mnie, proszę...

Paweł Cwynar

6.0 / 10 (2 oceny)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

41,75 zł 41,75 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem