Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - Andrzej Sznajder | okładka
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-264-3865-3
EAN: 9788326438653
Liczba stron: 246
Format: 170x250mm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Inni klienci sprawdzali również

Początek - Dan Brown | mała okładka
-41 %

Początek

Dan Brown

6.7 / 10 (6882 ocen)

26,28 zł 26,28 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Improwizuj - Isaacs Emma | mała okładka
-55 %

Improwizuj

Emma Isaacs

5.9 / 10 (20 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Uciekłem z getta - Carr John | mała okładka
-55 %

Uciekłem z getta

John Carr

8.0 / 10 (45 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

34,72 zł 34,24 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Sześć kolorów antologia LGBT
 - Opracowanie zbiorowe | mała okładka
-37 %

Sześć kolorów antologia LGBT

Opracowanie zbiorowe

6.9 / 10 (38 ocen)

28,98 zł 28,98 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna

32,12 zł 32,12 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 41,33 zł (-17%) - najniższa cena 59,90 zł (-43%) - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli - Andrzej Sznajder | mała okładka
-39 %

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli

Andrzej Sznajder

6.6 / 10 (5 ocen)

33,53 zł 33,53 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Marketing sportu - Andrzej Sznajder | mała okładka
-34 %

Marketing sportu

Andrzej Sznajder

7.0 / 10 (1 ocena)

43,06 zł 43,06 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna

47,70 zł 39,76 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Sekrety Łasku i Pabianic - Andrzej Sznajder | mała okładka
-38 %

Sekrety Łasku i Pabianic

Andrzej Sznajder

6.3 / 10 (3 oceny)

34,10 zł 33,53 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem