Marketing sportu - Andrzej Sznajder | okładka
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wydanie: trzecie

Pierwsze wydanie: 2015-06-18

EAN: 9788320822052
Liczba stron: 310
Format: 16.2x23.6
Cena detaliczna: 64,90 zł

43,06 zł

51,67 zł (-17%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

64,90 zł (-34%) - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-07-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Inni klienci sprawdzali również

Głosy Pamano - Jaume  Cabré | mała okładka
-40 %

Głosy Pamano

Jaume Cabré

8.1 / 10 (1829 ocen)

29,74 zł 29,84 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

29,90 zł 29,90 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

45,49 zł 45,49 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

Dawne i przyszłe wiedźmy
 - Alix E. Harrow | mała okładka
-29 %

Dawne i przyszłe wiedźmy

Alix E. Harrow

7.4 / 10 (178 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

38,49 zł 38,49 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Uspokój swój mózg
 - Anders Hansen | mała okładka
-30 %

Uspokój swój mózg

Anders Hansen

7.7 / 10 (291 ocen)

31,49 zł 31,49 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Wielka księga piłek
 - Pol Michał | mała okładka
-30 %

Wielka księga piłek

Michał Pol

7.7 / 10 (3 oceny)

55,99 zł 55,99 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

12 reguł sukcesu
 - Bob Proctor | mała okładka
-38 %

12 reguł sukcesu

Bob Proctor

6.1 / 10 (7 ocen)

30,38 zł 29,42 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Yumi i malarz koszmarów
 - Brandon Sanderson | mała okładka
-31 %

Yumi i malarz koszmarów

Brandon Sanderson

8.2 / 10 (525 ocen)

40,71 zł 40,71 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

36,49 zł 36,49 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli - Andrzej Sznajder | mała okładka
-37 %

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli

Andrzej Sznajder

6.5 / 10 (6 ocen)

34,56 zł 33,53 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

47,70 zł 47,70 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Sekrety Łasku i Pabianic - Andrzej Sznajder | mała okładka
-37 %

Sekrety Łasku i Pabianic

Andrzej Sznajder

6.3 / 10 (3 oceny)

34,56 zł 33,53 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-33 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

69,37 zł 69,37 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.0 / 10 (3 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-34 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

46,38 zł 55,65 zł (-16%) - najniższa cena 69,90 zł (-33%) - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem