Marketing sportu - Andrzej Sznajder | okładka
PWE

Marketing sportu Andrzej Sznajder

Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wydanie: trzecie
EAN: 9788320822052
Liczba stron: 310
Format: 16.2x23.6
Cena katalogowa: 64,90 zł

64,90 zł 43,06 zł

Oszczędzasz 21,84 zł
-34 %
Zamówienie wyślemy 2020-11-30

 Bezpieczne zakupy

Opis

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.