Marketing terytorialny Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - Robert Stępowski | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-933-7359-8
EAN: 9788393373598
Liczba stron: 156
Format: 150x210mm
Cena detaliczna: 29,90 zł

29,90 zł

Produkt niedostępny

29,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

Piękne kłamstwa - Lisa Unger | mała okładka
-31 %

Piękne kłamstwa

Lisa Unger

6.7 / 10 (306 ocen)

20,63 zł 20,63 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

Wada - Robert Małecki | mała okładka
-39 %

Wada

Robert Małecki

7.5 / 10 (2846 ocen)

24,39 zł 23,68 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Koniec końca świata - Jonathan Franzen | mała okładka
-30 %

Koniec końca świata

Jonathan Franzen

6.3 / 10 (41 ocen)

25,92 zł 21,60 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Furia - Marcel Moss | mała okładka
-37 %

Furia

Marcel Moss

7.2 / 10 (608 ocen)

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

71,31 zł 59,43 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem