E-marketing terytorialny Teoria i praktyka - Ewelina Kancik-Kołtun | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-778-4919-4
EAN: 9788377849194
Liczba stron: 382
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 42,00 zł

42,00 zł

Produkt niedostępny

42,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

Inni klienci sprawdzali również

49,97 zł 49,97 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Central park -  | mała okładka
-31 %

Central park

Guillaume Musso

7.3 / 10 (4444 ocen)

25,88 zł 25,88 zł - najniższa cena 37,50 zł - cena detaliczna

Seksuolożki 2 - Szarejko Marta | mała okładka
-55 %

Seksuolożki 2

Marta Szarejko

7.3 / 10 (309 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

7 sposobów - Oliver Jamie | mała okładka
-31 %

7 sposobów

Jamie Oliver

7.7 / 10 (19 ocen)

48,29 zł 48,29 zł - najniższa cena 70,00 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Muzyka nocy
 - Moyes Jojo | mała okładka
-32 %

Muzyka nocy

Jojo Moyes

7.1 / 10 (251 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Prawem i lewem. Obyczaje na Czerwonej Rusi w pierwszej połowie XVII wieku - Władysław Łoziński | mała okładka
-43 %

Prawem i lewem. Obyczaje na Czerwonej Rusi w pierwszej połowie XVII wieku

Władysław Łoziński

10.0 / 10 (1 ocena)

50,73 zł 50,73 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

18,75 zł 18,75 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

25,66 zł 25,66 zł - najniższa cena 38,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem