Badania marketingowe - Kaden Robert J. | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1755-3
EAN: 9788320817553
Tytuł oryginalny: GUERILLA MARKETING RESEARCH
Liczba stron: 232
Format: 16.0x24.0cm
Cena detaliczna: 59,90 zł

59,90 zł

Produkt niedostępny

59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych:

pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych
podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań
uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań
wskazuje, jak wykorzystywać wyniki i osiągać dzięki temu wyższe zyski

Inni klienci sprawdzali również

23,94 zł 23,94 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

Central park -  | mała okładka
-31 %

Central park

Guillaume Musso

7.3 / 10 (4444 ocen)

25,88 zł 25,88 zł - najniższa cena 37,50 zł - cena detaliczna

Tworzyć gry - Polewiak Patryk | mała okładka
-31 %

Tworzyć gry

Patryk Polewiak

5.9 / 10 (48 ocen)

27,59 zł 27,59 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

25,01 zł 24,78 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

15,75 zł 15,75 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

Figgrotten - April Stevens | mała okładka
-29 %

Figgrotten

April Stevens

7.7 / 10 (18 ocen)

31,22 zł 31,88 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

29,99 zł 33,99 zł (-11%) - najniższa cena 49,99 zł (-40%) - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

60,99 zł 60,99 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem