Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku -  | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8771-2
EAN: 9788301187712
Liczba stron: 605
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 99,00 zł

99,00 zł 82,39 zł

Oszczędzasz 16,61 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2020-02-25
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!


Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

148,99 zł 109,88 zł

oszczędzasz: 39,11 zł
-26 %
Do koszyka
+
=

148,90 zł 112,33 zł

oszczędzasz: 36,57 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

151,90 zł 114,13 zł

oszczędzasz: 37,77 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

101,99 zł 85,38 zł

oszczędzasz: 16,61 zł
-16 %
Do koszyka
+
=

148,90 zł 112,33 zł

oszczędzasz: 36,57 zł
-24 %
Do koszyka

Opis

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.
Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.