Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-283-9661-6
EAN: 9788328396616
Liczba stron: 216
Wydawnictwo: One Press
Format: 140x208 mm
Cena detaliczna: 49,90 zł
Rok wydania: 2023

29,96 zł

29,21 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-06-13
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Biblia content marketingu



Dariusz Puzyrkiewicz




Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL



Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

Inni klienci sprawdzali również

42,75 zł 39,70 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

System Białoruś - Andrzej Poczobut | mała okładka
-43 %

System Białoruś

Andrzej Poczobut

7.2 / 10 (171 ocen)

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 37,00 zł - cena detaliczna

Czy kapitalizm jest moralny? - Palmer Tom G. | mała okładka
-43 %

Czy kapitalizm jest moralny?

Palmer Tom G.

7.3 / 10 (10 ocen)

22,63 zł 23,92 zł - najniższa cena 39,70 zł - cena detaliczna

M Syn stulecia - Antonio Scurati | mała okładka
-41 %

M Syn stulecia

Antonio Scurati

7.3 / 10 (114 ocen)

29,21 zł 29,01 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

29,74 zł 29,74 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Sacrum a profanum O istocie sfery religijnej - Mircea Eliade | mała okładka
-39 %

Sacrum a profanum O istocie sfery religijnej

Mircea Eliade

7.4 / 10 (152 ocen)

34,20 zł 35,03 zł - najniższa cena 56,00 zł - cena detaliczna

Cywilizacja - Kenneth Clark | mała okładka
-37 %

Cywilizacja

Kenneth Clark

43,55 zł 43,55 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz | mała okładka
-31 %

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

5.9 / 10 (18 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz | mała okładka
-40 %

Biblia copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

29,96 zł 29,21 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

32,97 zł 32,14 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

48,70 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 79,00 zł (-16%) - najniższa cena 79,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

39,46 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem