Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii - Patryk Gałuszka | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-748-8146-3
EAN: 9788374881463
Liczba stron: 304
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 46,00 zł

46,00 zł

Produkt niedostępny

46,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.

Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem?

Postęp technologiczny – wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu – całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. „piractwo internetowe” godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.

Inni klienci sprawdzali również

54,56 zł 54,56 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

34,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Sanatorium pod klepsydrą - Bruno Schulz | mała okładka
-30 %

Sanatorium pod klepsydrą

Bruno Schulz

7.8 / 10 (1028 ocen)

31,49 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Sex/Skin - BB Easton | mała okładka
-31 %

Sex/Skin

BB Easton

6.9 / 10 (113 ocen)

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Ogród zagubionych tajemnic
 - A.M. Howell | mała okładka
-31 %

Ogród zagubionych tajemnic

A.M. Howell

7.0 / 10 (20 ocen)

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

27,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Pokusa - Edyta Folwarska | mała okładka
-31 %

Pokusa

Edyta Folwarska

4.8 / 10 (11 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

28,44 zł 29,27 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

40,16 zł 40,16 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

37,67 zł 33,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem