Najnowsza książka, jeszcze ciekawsza. Wartki opis z warsztatu: emocjonujące sesje, opisy ćwiczeń, interakcje z uczestnikami. Nowe: Prowokatywny zestaw startowy (w tym wgryzienie się w pierwsze wrażenie i pierwsze zdanie), interwencje z wyjściem z różnych emocji, kilkanaście nowych czynników Farrelly’ego, metafory i inspiracje: jak na bazie swojej indywidualności, z miłością i humorem skutecznie stawiać wyzwania. Do roboty!
Coaching prowokatywny to unikalny rodzaj pracy
coachingowej – skuteczny i zaskakujący. Użyteczny zestaw
narzędzi, stosowany jako główna metoda, a także komplementarnie
z pracą w duchu innych szkół coachingu i terapii. Jest
ciekawym wyróżnikiem oraz asem w rękawie, szczególnie w momentach
impasu i utknięcia.
Polega na okazywaniu wsparcia przez mocne stawianie
wyzwań, humor, interwencje paradoksalne, zajmowanie się
sprawami kluczowymi dla kondycji ludzkiej oraz przemyślne
budzenie pełnego potencjału klienta do przeprowadzenia
ważnych zmian.
Bazuje na doskonałym kontakcie, ogromnej życzliwości
coacha, prowokowaniu klienta do przejawiania określonych
pożądanych zachowań już w trakcie sesji oraz skutecznego
angażowania się klienta we własne życie i własne sprawy.
Wyrósł z terapii prowokatywnej, metody, której twórcą był legendarny
już Frank Farrelly.
Metamorfoza
Coaching Prowokatywny 3 W działaniu Jak popieprzyć, by polepszyć Hollander Jaap
Oprawa: Kartonowa Foliowana |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-936-6274-6 |
EAN: 9788393662746 |
Tytuł oryginalny: Provocative Coaching. Making Things Better By Making Them Wors |
Liczba stron: 251 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 64,00 zł |
64,00 zł
Produkt niedostępny
64,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem