Controlling dla menedżerów - Edward Nowak (red.) | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-810-2730-4
EAN: 9788381027304
Liczba stron: 326
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 77,00 zł

53,30 zł

53,30 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

77,00 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

58,20 zł

58,20 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

86,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka jest poświęcona problematyce controllingu w przedsiębiorstwie i prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień, które interesują menedżerów róż­nych szczebli zarządzania. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym:
- jaka jest rola i miejsce controllingu w systemie zarządzania przedsiębiorstwem,
- jakie są organizacyjne uwarunkowania controllingu,
- jakie są koncepcje i ukierunkowania współczesnego controllingu,
- jakie instrumenty stosuje się w controllingu na poziomie strategicznym i operacyjnym,
- w jaki sposób controlling wspomaga osiąganie założonych celów działalności przedsiębiorstwa,
- jaka jest baza informacyjna controllingu wspomaganego komputerowo.

Książka jest adresowana do:
- menedżerów na różnych poziomach zarządzania,
- specjalistów ds. controllingu i rachunkowości zarządczej,
- doradców i analityków biznesowych,
- dyrektorów finansowych i głównych księgowych,
- prezesów zarządu i dyrektorów przedsiębiorstw,
- studentów kierunków ekonomicznych,
- słuchaczy studiów podyplomowych i uczestników szkoleń.

Inni klienci sprawdzali również

32,13 zł 32,13 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

40,24 zł 38,51 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

82,80 zł 86,80 zł - najniższa cena 120,00 zł - cena detaliczna

67,99 zł 67,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

25,86 zł 25,86 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

23,93 zł 24,09 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

34,29 zł 28,58 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

27,58 zł 29,49 zł - najniższa cena 38,85 zł - cena detaliczna

41,46 zł 41,46 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

35,67 zł 35,67 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

28,75 zł 23,82 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

How to be a successful organization - Ziomek Agnieszka | mała okładka
-26 %

How to be a successful organization

Ziomek Agnieszka

25,00 zł 20,83 zł - najniższa cena 33,60 zł - cena detaliczna

Power4Change Sztuka osiągania celów - Marek Kamiński | mała okładka
-43 %

Power4Change Sztuka osiągania celów

Marek Kamiński

6.3 / 10 (15 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

59,96 zł 59,96 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz | mała okładka
-43 %

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

5.9 / 10 (18 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

32,20 zł 32,20 zł - najniższa cena 44,10 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem