Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet Wstęp do gender marketingu - Katarzyna Pawlikowska, Poleszak Marek | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-755-6650-5
EAN: 9788375566505
Liczba stron: 194
Format: 14.5x21.0cm
Cena detaliczna: 38,00 zł

38,00 zł

Produkt niedostępny

38,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.

Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.

Inni klienci sprawdzali również

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

48,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

21,60 zł 21,60 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Wilcza rzeka
 - Wioletta Grzegorzewska | mała okładka
-37 %

Wilcza rzeka

Wioletta Grzegorzewska

6.7 / 10 (125 ocen)

27,19 zł 27,19 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

Wystarczy - Szymborska Wisława | mała okładka
-32 %

Wystarczy

Wisława Szymborska

8.1 / 10 (489 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

53,99 zł 53,99 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna

19,12 zł 19,12 zł - najniższa cena 31,99 zł - cena detaliczna

23,93 zł 24,09 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem