Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-9376-8
EAN: 9788326493768
Liczba stron: 332
Format: 165x240mm
Cena katalogowa: 69,00 zł

69,00 zł 55,88 zł

Oszczędzasz 13,12 zł
-19 %
Zamówienie wyślemy 2022-01-31
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

69,59 zł 56,47 zł

oszczędzasz: 13,12 zł
-18 %
Do koszyka
+
=

72,90 zł 58,38 zł

oszczędzasz: 14,52 zł
-19 %
Do koszyka

Opis

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące:
• bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
• potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
• bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,
• możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
• zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
• stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
• ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
• warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
• komunikacji marketingowej,
• ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.
Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

Inni klienci sprawdzali również

39,90 zł

26,33 zł

44,99 zł

21,60 zł

59,99 zł

42,99 zł

Nowość

46,99 zł

33,83 zł

Inne książki tego autora

19,90 zł

32,90 zł

23,69 zł

44,90 zł

32,33 zł

Modlitewnik - Leon Knabit  | mała okładka
-28 %

Modlitewnik

o. Leon Knabit

6.5 / 10 (2 oceny)

29,90 zł

21,53 zł

34,90 zł

24,99 zł

Nieczyste więzy - K. N. Haner | mała okładka
-34 %

Nieczyste więzy

K.N. Haner

6.8 / 10 (461 ocen)

39,90 zł

26,33 zł

44,99 zł

29,69 zł

Czyja jest Bośnia? - Krawczyk  Andrzej | mała okładka
-28 %

Czyja jest Bośnia?

Andrzej Krawczyk

7.8 / 10 (12 ocen)

49,99 zł

35,99 zł

44,99 zł

32,39 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.