Strzałki, zawijasy, wstęgi, kule, promienie słoneczne, równoległe poziome i pionowe linie, słowa, litery, kształty i obrazy. Logotypy to wszechobecne projekty graficzne symbolizujące idee, przekonania, oraz – rzecz oczywista – rzeczy. Przede wszystkim służą identyfikacji produktów, firm i instytucji, ale są też związane – oby zawsze pozytywnie – z etosem i filozofią tych podmiotów. 50 logotypów zaprezentowanych w tej książce to przykłady znakomitych pomysłów służących reprezentacji, reputacji i identyfikacji. STEVEN HELLER jest prorektorem Wydziału Wzornictwa w Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych w Nowym Jorku. Napisał ponad 170 książek na temat designu i kultury popularnej, a w 2011 roku został laureatem nagrody Smithsonian National Design. GAIL ANDERSON jest dyrektorem kreatywnym pracowni Visual Arts Press w Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych w Nowym Jorku. Jest graficzką, pisarką i edukatorką, wygłaszającą wykłady w licznych organizacjach i na międzynarodowych konferencjach.
Alma-Press
Jak zaprojektować doskonałe logo 50 mistrzowskich projektów Anderson Gail, Heller Steven
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-702-0802-8 |
EAN: 9788370208028 |
Tytuł oryginalny: The Logo Design Idea Book |
Liczba stron: 128 |
Format: 16.0x22.0cm |
Cena detaliczna: 44,90 zł |
25,59 zł
25,59 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
44,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem