Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Zebrane tu prace dotyczą szeroko pojętej cyberkultury w wymiarze językowym, tekstowym i genologicznym. Poprzedzono je artykułem wprowadzającym w problem kreatywności, wskazującym na różne sposoby jej rozumienia we współczesnym dyskursie językoznawczym. Inspiracją do wydania publikacji było przekonanie, że internet to medium bardzo zróżnicowane pod względem komunikacyjnym, będące nośnikiem stylów, treści i form przekazu wkomponowanych w rozmaitą przestrzeń dyskursywną.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kreatywność językowa w przekazach internetowych
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-814-2461-5 |
EAN: 9788381424615 |
Liczba stron: 204 |
Format: 150x210mm |
Cena detaliczna: 39,90 zł |
39,90 zł
Produkt niedostępny
39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem