Kształtowanie konkurencyjności małej firmy Rola doradztwa biznesowego - Stawasz Edward, Głodek Paweł, Łobacz Katarzyna, Niedzielski Piotr | okładka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy Rola doradztwa biznesowego Stawasz Edward, Głodek Paweł, Łobacz Katarzyna, Niedzielski Piotr

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-08-30

ISBN: 978-83-808-8960-6
EAN: 9788380889606
Liczba stron: 248
Format: 15.9x23.8
Cena katalogowa: 44,90 zł

44,90 zł

Produkt niedostępny

Opis

Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują nowe informacje do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych.
W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe z konkurencyjnością małych firm innowacyjnych. Wnioski z badań jakościowych i ilościowych wskazują na istotne powiązanie doradztwa biznesowego z konkurencyjnością firm. Na szczególną uwagę zasługuje sformułowany model opisujący pośrednią rolę oddziaływania doradztwa na działalność firmy.
Publikacja jest adresowana do przedstawicieli świata nauki, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem małą firmą. Stanowi też wartościowy materiał dla studentów przedmiotów biznesowych i ekonomicznych oraz praktyków z sektora doradztwa biznesowego.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.