Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! - Hermawan Kartajaya, Iwan Setia, Philip Kotler, Setiawan Iwan | okładka
Oprawa: Oprawa twarda z obwolutą
ISBN: 978-83-621-9592-3
EAN: 9788362195923
Liczba stron: 200
Wydawnictwo: MT Biznes
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 49,90 zł
Tłumaczenie: Dorota Gasper

49,90 zł

Produkt niedostępny

49,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic

Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów.
- Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu

Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają.
- Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School

Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy.
- Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School

Inni klienci sprawdzali również

977004448815701

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

9788324041503

25,77 zł 25,77 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

9788380690271

29,67 zł 31,97 zł - najniższa cena 43,00 zł - cena detaliczna

9788324077823

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

9788324093519

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788382931044

32,12 zł 32,12 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788367244978

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788383610559

30,29 zł 30,29 zł - najniższa cena 43,90 zł - cena detaliczna

5903728730684

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

9788368008210

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

9788363391102

Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler | mała okładka
-25 %

Marketing Wprowadzenie

Gary Armstrong, Philip Kotler

96,76 zł 129,00 zł (-24%) - najniższa cena 129,00 zł (-24%) - cena detaliczna

9788382310832

Marketing 5.0 Technologie Next Tech - Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan | mała okładka
-19 %

Marketing 5.0 Technologie Next Tech

Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan

7.3 / 10 (26 ocen)

40,46 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788320824773

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Giuseppe Stigliano, Philip Kotler | mała okładka
-34 %

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Giuseppe Stigliano, Philip Kotler

7.0 / 10 (1 ocena)

36,43 zł 36,43 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788362304653

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788377468975

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788364437755

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788328302549

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788364437939

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788301181284

57,93 zł 64,00 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

9788388931710

34,37 zł 34,37 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788301184698

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788324636242

28,09 zł 23,41 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788364437946

33,81 zł 33,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem