Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładły na problematykę związaną z marketingiem relacji.
C.H. Beck
Marketing biur podróży Michalska-Dudek Izabela, Przeorek-Smyka Renata
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-255-1916-2 |
EAN: 9788325519162 |
Liczba stron: 372 |
Format: 16.5x24.0cm |
Cena detaliczna: 45,00 zł |
45,00 zł
Produkt niedostępny
45,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem