Marketing kulturowy. Społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce - Tomasz Serwański | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-2469-8
EAN: 9788320824698
Liczba stron: 352
Format: 16.0x24.0cm
Cena detaliczna: 69,90 zł

46,38 zł

46,38 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,90 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

51,28 zł

51,28 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.

W rozdziale pierwszym monografii autor wprowadza zagadnienie symbolizmu organizacyjnego, a także kreśli jego znaczenie w kontekście paradygmatycznej różnorodności nauk społecznych oraz ewolucji współczesnej teorii organizacji.

Rozdział drugi poświęcono prezentacji oraz krytyce nurtu modernistycznego w marketingu, a więc przede wszystkim - konsumenckiemu modelowi kapitału marki oraz pochodnych mu klasycznych schematów pozycjonowania. Autor omawia modernistyczne oraz semiotyczne teorie komunikowania oraz wyjaśnia różnice między perspektywą znaczeniową i informacyjną w komunikacji marketingowej. Obszerny fragment poświęcono również praktykom segmentacji oraz modernistycznemu rozumieniu kultury. W rozdziale czytelnik odnajdzie również kwestie dotyczące osobowości, tożsamości i wizerunku marki - zarówno w wydaniu produktowym, jak i korporacyjnym.

Rozdział trzeci został poświęcony modelowi marketingu kulturowego autorstwa D. Hol-ta i D. Camerona, stanowiącego pierwszą systematyczną próbę podejścia do problematyki symbolizmu marek. Uzupełnia go schemat dostosowawczy VCI (ang. Vision-Culture-Image Alignment Model) autorstwa M.J. Hatch i M. Schultz, będący użyteczną ramą analityczną dla niektórych problemów związanych z marketingiem korporacyjnym.

Czwarty, ostatni rozdział monografii zawiera zaś studia przypadków. „Genealogicznie” analizowane są kampanie m.in. Frugo, Żywca, Allegro, Reserved i Raiffeisena. Strategia kulturowa, narzędzie tworzenia innowacyjnych wyrażeń kulturowych, pomaga natomiast w analizie marek Krowarzywa, Wegeguru, Kondrat Wina Wybrane, Biesiadowo i Yestersen. Ostatnią część rozdziału stanowi sprawozdanie z aplikacji modelu kulturowego w markach Szumisie i Revolt of Nature.

Inni klienci sprawdzali również

28,77 zł 23,86 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Norman Davies. Sam o sobie - Norman Davies | mała okładka
-40 %

Norman Davies. Sam o sobie

Norman Davies

7.8 / 10 (21 ocen)

47,94 zł 47,94 zł - najniższa cena 79,90 zł - cena detaliczna

Miś zwany Paddington
 - Bond Michael | mała okładka
-33 %

Miś zwany Paddington

Michael Bond

8.0 / 10 (21 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 31,44 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

28,91 zł 28,91 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

99,90 zł 94,38 zł - najniższa cena 119,00 zł - cena detaliczna

Krew na placu lalek
 - Krzysztof Kotowski | mała okładka
-31 %

Krew na placu lalek

Krzysztof Kotowski

7.4 / 10 (550 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

44,12 zł 43,75 zł - najniższa cena 60,30 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem