Marketing terytorialny Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - Robert Stępowski | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-933-7359-8
EAN: 9788393373598
Liczba stron: 156
Format: 150x210mm
Cena detaliczna: 29,90 zł

29,90 zł

Produkt niedostępny

29,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

29,90 zł 29,90 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

Jezioro Ciszy. Inni. Tom 6 - Anne Bishop  | mała okładka
-43 %

Jezioro Ciszy. Inni. Tom 6

Anne Bishop

7.6 / 10 (377 ocen)

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

20,15 zł 21,67 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

26,89 zł 25,24 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

28,35 zł 28,35 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Paddington w zoo - Bond Michael | mała okładka
-32 %

Paddington w zoo

Michael Bond

9.2 / 10 (6 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

6,67 zł 6,82 zł - najniższa cena 10,70 zł - cena detaliczna

Wysyłka przed premierą!

30,59 zł 33,74 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem