Marketing terytorialny Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - Robert Stępowski | okładka
Słowa i Myśli

Marketing terytorialny Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? Robert Stępowski

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-933-7359-8
EAN: 9788393373598
Liczba stron: 156
Format: 150x210mm
Cena katalogowa: 29,90 zł

29,90 zł 21,32 zł

Produkt niedostępny

Opis

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.