Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym - Rudolf Wawrzyniec | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-808-8289-8
EAN: 9788380882898
Liczba stron: 272
Format: 170x230mm
Cena detaliczna: 23,65 zł

23,65 zł

Produkt niedostępny

23,65 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i regionów.

W publikacji autor podjął próbę wyjaśnienia rozwoju koncepcji marketingu terytorialnego na podstawie teorii współdziałania międzyorganizacyjnego. Dokonał świadomego zawężenia tej koncepcji do procesów przyciągania mobilnych czynników wzrostu do terytorium. Wymagało to zastąpienia samorządu terytorialnego jego organizacyjnym wymiarem w postaci struktur administracji samorządowej wraz z ich kierownictwem (organizacja terytorialna). W przeciwieństwie do wielu dotychczasowych ujęć, mieszkańcy zostali zaprezentowani jako udziałowcy terytorium, mający pośredni i bezpośredni wpływ na rządzenie zarówno poprzez demokratyczne instytucje sprawowania władzy, jak i procesy governance, umożliwiające im włączanie się w podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących rozwoju terytorium. W charakterze klientów znaleźli się natomiast zewnętrzni inwestorzy, turyści i studenci rozumiani jako dysponenci mobilnych zasobów kapitału, pracy i wiedzy.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

30,59 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

49,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Niepołomice Zwycięscy - Edyta Świętek | mała okładka
-43 %

Niepołomice Zwycięscy

Edyta Świętek

7.2 / 10 (201 ocen)

24,06 zł 23,93 zł - najniższa cena 41,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

27,81 zł 27,81 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Roman(s) - Piotr C. | mała okładka
-43 %

Roman(s)

Piotr C.

6.5 / 10 (496 ocen)

22,95 zł 22,95 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Dzika gęś - Mori Ogai | mała okładka
-30 %

Dzika gęś

Mori Ogai

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

32,12 zł 31,20 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

WITCH Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 10
 - Autor zbiorowy | mała okładka
-35 %

WITCH Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 10

Autor zbiorowy

8.7 / 10 (9 ocen)

84,17 zł 82,82 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna

Bestseller

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem