Marketing Wprowadzenie - Armstrong Gary, Kotler Philip | okładka
Gab

Marketing Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler

Oprawa twarda

ISBN: 978-83-633-9110-2

EAN: 9788363391102

Tytuł oryginalny: Marketing. An Introduction, 10th edition

Liczba stron: 828

Wydawnictwo: Gab

Format: 30.3x21.4

Cena katalogowa: 129,00 zł

Tłumaczenie: Dorota Wąsik

129,00 zł 92,24 zł

Oszczędzasz 36,76 zł
-28 %
Zamówienie wyślemy 2019-09-25 Punkty stacjonarne odbioru książek Znak

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

178,90 zł 122,18 zł

oszczędzasz: 56,72 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

181,90 zł 123,98 zł

oszczędzasz: 57,92 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

131,99 zł 95,23 zł

oszczędzasz: 36,76 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

138,99 zł 102,23 zł

oszczędzasz: 36,76 zł
-26 %
Do koszyka
+
=

178,90 zł 122,18 zł

oszczędzasz: 56,72 zł
-31 %
Do koszyka

Opis

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:
– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
– tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
– koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
– najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
– koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.


„Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.