Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler | okładka
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-633-9110-2
EAN: 9788363391102
Tytuł oryginalny: Marketing. An Introduction, 10th edition
Liczba stron: 828
Wydawnictwo: Gab
Format: 30.3x21.4
Cena detaliczna: 129,00 zł
Tłumaczenie: Dorota Wąsik

96,76 zł

129,00 zł (-25%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

129,00 zł (-25%) - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-25
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

101,66 zł

133,90 zł (-24%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

138,90 zł (-26%) - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:
– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
– tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
– koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
– najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
– koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.


„Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego

Inni klienci sprawdzali również

Puste noce - Jerzy Jarniewicz | mała okładka
-21 %

Puste noce

Jerzy Jarniewicz

6.5 / 10 (13 ocen)

21,21 zł 17,66 zł - najniższa cena 27,00 zł - cena detaliczna

Bóg. Ludzka historia religii - Reza Aslan | mała okładka
-55 %

Bóg. Ludzka historia religii

Reza Aslan

7.3 / 10 (118 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 12,00 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

23,45 zł 23,45 zł - najniższa cena 40,01 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

36,41 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 64,00 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

34,37 zł 34,37 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

28,09 zł 23,41 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

33,81 zł 33,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem