Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Joanna Łodziana-Grabowska | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6727-4
EAN: 9788375567274
Liczba stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 44,00 zł

44,00 zł

Produkt niedostępny

35,29 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.

Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

Inni klienci sprawdzali również

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

22,99 zł 22,99 zł - najniższa cena 22,99 zł - cena detaliczna

Co powiesz na spotkanie? - Winters Rachel | mała okładka
-31 %

Co powiesz na spotkanie?

Rachel Winters

6.8 / 10 (672 ocen)

26,22 zł 26,22 zł - najniższa cena 37,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Akiko i Helenka Czytam sobie Poziom 2 - Katarzyna Kozłowska | mała okładka
-33 %

Akiko i Helenka Czytam sobie Poziom 2

Katarzyna Kozłowska

7.8 / 10 (10 ocen)

10,04 zł 9,28 zł - najniższa cena 14,99 zł - cena detaliczna

25,64 zł 25,64 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Fast Driver - Aniela Mey | mała okładka
-40 %

Fast Driver

Aniela Mey

26,80 zł 28,35 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

14,38 zł 14,38 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

83,44 zł 83,44 zł - najniższa cena 139,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem