„Celem opracowania jest dostarczenie czytelnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności w zakresie prowadzenia wyceny przedsiębiorstwa za pomocą tradycyjnych i nowoczesnych metod ze szczególnym naciskiem położonym na metody dochodowe wykorzystujące zarówno prosty, jak i złożony aparat matematyczno-finansowy. Opracowanie skierowane jest przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza finansowych, analityków finansowych, doradców ekonomicznych, maklerów i osób zajmujących się profesjonalnie zarządzaniem wartością przedsiębiorstw. W ramach opracowania skoncentrowano się na prezentacji istoty poszczególnych metod wyceny, a także wskazano sposoby i warunki ich zastosowania w praktyce, przedstawiając krok po kroku przykłady wyceny przedsiębiorstw”.
Ze Wstępu
Wydawnictwo Naukowe UMK
Metody wyceny przedsiębiorstw aspekty teoretyczne i praktyczne Buszko Michał, Jaworek Małgorzata
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-231-3759-7 |
EAN: 9788323137597 |
Liczba stron: 228 |
Format: 15.8x22.5 |
Cena detaliczna: 36,00 zł |
36,00 zł
Produkt niedostępny
36,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem