Model biznesu to opis wyjaśniający, w jaki sposób działa przedsiębiorstwo. Jego istotą jest zobrazowanie logiki funkcjonowania organizacji lub przedsięwzięć, w postaci odpowiednio nazwanych i powiązanych elementów szablonu, umożliwiając logiczne zrozumienie procesu działania, przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwa uzdrowiskowe zlokalizowane w 45 polskich uzdrowiskach, prowadzą zróżnicowaną działalność turystyczno-leczniczą, której wymiarem praktycznym jest świadczenie usług w zakresie turystyki zdrowotnej oraz udzielanie świadczeń zdrowotnych poprzez lecznictwo uzdrowiskowe. Zmiany w systemie zdrowotnym państwa oraz w strukturze własnościowej przedsiębiorstw uzdrowiskowych, a także transformacja produktu uzdrowiskowego ukierunkowanego na działalność turystyczną, narzucają konieczność zmiany sposobu postrzegania i prowadzenia działalności turystyczno-leczniczej w uzdrowiskach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest modelowe ujęcie działalności uzdrowiskowej.
Monografia prezentuje postać modelu biznesu dedykowanego współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym, a zarazem pokazuje modelowe ujęcie zmian, jakie zaszły w działalności uzdrowiskowej w ostatnich trzech dekadach. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego, ujęty w trójwymiarowej perspektywie przedsiębiorstwa uzdrowiskowego, umożliwia wybór jednego z ośmiu proponowanych wariantów modeli biznesu dedykowanych współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym.
CeDeWu
Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego Adam Szromek
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
Pierwsze wydanie: 2019-01-21 |
ISBN: 978-83-810-2190-6 |
EAN: 9788381021906 |
Liczba stron: 262 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 60,00 zł |
60,00 zł
Produkt niedostępny
60,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem