MSP stanowią siłę napędową wielu europejskich i światowych gospodarek. Wskazują na to dane ekonomiczne, według których ich udział w ogólnej liczbie przedsiębiorstw, w generowaniu PKB poszczególnych krajów, jak i zatrudnieniu aktywnych zawodowo osób nie pozostawia żadnych wątpliwości, co do ich znaczenia. Jednakże z punktu widzenia pojedynczego podmiotu sytuacja nie wygląda już tak dobrze. Biorąc pod uwagę fakt, że większość z nich to przedsiębiorstwa małe (lub mikro), wielkość ich zasobów oraz dostęp do zewnętrznych źródeł są mocno ograniczone. Stąd też wdrażanie zmian rozwojowych, jak i służących poprawie konkurencyjności w otoczeniu jest dla nich poważnym wyzwaniem. Panaceum na dokonanie niezbędnych zmian może być poprawa poziomu ich innowacyjności rozumiana w szerokim kontekście jako rozwój innowacyjny (RI). W rozumieniu niniejszej monografii oznacza on „rozwój przez innowację”, w efekcie którego następuje zamiana stanu początkowego na stan wyjściowy, który jest zdecydowanie lepszy od poprzedniego, tj. o wyższym poziomie innowacyjności.
Placet
Open innovation w MSP i podmiotach ich otoczenia w kontekście rozwoju innowacyjnego Stanisławski R., Szymański G., Trębska J.
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-748-8196-8 |
EAN: 9788374881968 |
Liczba stron: 214 |
Format: 165x240mm |
Cena detaliczna: 42,00 zł |
42,00 zł
Produkt niedostępny
42,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem