Książka Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście
integracyjno-inkluzyjne jest pracą interdyscyplinarną. (… )
Łączy więc wiele dziedzin nauki takich jak glottodydaktyka, językoznawstwo
polonistyczne, kulturoznawstwo, komunikacja, ale też
pedagogika i socjologia. (… ) Przedstawione cele pracy są bardzo
ambitne. Monografia ma być z jednej strony „nową” dydaktyką języka,
z drugiej – zakreślać obszary wiedzy interdyscyplinarnej, koniecznej
do realizacji tego celu. (… ) Rzeczywiście, obecność uczniów z doświadczeniem
migracyjnym wymaga zupełnie innej dydaktyki. (… )
Edukacja takich dzieci narzuca konieczność interdyscyplinarności
i koncepcji połączenia kształcenia językowego z nauczaniem międzykulturowym,
dydaktyką wielojęzyczności, edukacją włączającą
i edukacją pozytywną. (… ) Przedstawione szerokie obszary naukowe
dotyczące nowej dydaktyki wymagają starannego przygotowania nauczyciela,
specyficznej organizacji procesu dydaktycznego i działań
legislacyjnych.
Księgarnia Akademicka
Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego Podejście integracyjno-inkluzyjne Gębal Przemysław E.
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-763-8931-8 |
EAN: 9788376389318 |
Liczba stron: 296 |
Format: 20.5x14.0 |
Cena detaliczna: 28,00 zł |
28,00 zł
Produkt niedostępny
28,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki tego autora
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem