Monografia pt. „Przedsiębiorczość społeczna - innowacje - środowisko" porusza temat złożonej problematyki związanej z kształtowaniem się procesu uspołeczniania przedsiębiorstw, rynków i gospodarek wynikających ze wzrastającej partycypacji wszystkich podmiotów gospodarczych w tworzeniu dobrobytu ekonomicznego oraz współtworzenia rozwiązań dla ważnych społecznie problemów.
Fundamentalne znaczenie dla kształtowania się tak wyznaczanego ładu mają przedsiębiorczość, innowacje oraz głębokie zmiany systemu regulacji nakierowane przede wszystkim na człowieka (homo socialis). Problemy te podejmowane są w ramach rozwijanego nurtu przedsiębiorczości społecznej, postrzeganej jako postawa charakteryzująca się innowacyjnością i twórczym podejściem do zaspokojenia potrzeb społecznych, wytyczająca „ścieżki do decyzji społecznych, wrażliwości społecznej, jak również racjonalności nastawionej na dobro środowiska naturalnego".
Rozważania naukowe zawarte w książce „Przedsiębiorczość społeczna - innowacje - środowisko", wnoszone przez Autorów w ramach osiemnastu rozdziałów monografii, oparte są na teorii współczesnej ekonomii obejmującej analizy społecznoetyczne, instytucjonalne, mezo- i mikroekonomiczne, akcentujące innowacyjny wymiar przedsiębiorczości społecznej. Niniejsza książka jest adresowana do ekonomistów, ekologów, przedsiębiorców oraz osób i organizacji związanych z funkcjonowaniem trzeciego sektora.
CeDeWu
Przedsiębiorczość społeczna innowacje środowisko
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-810-2226-2 |
EAN: 9788381022262 |
Liczba stron: 304 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 89,00 zł |
89,00 zł
Produkt niedostępny
89,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem