Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty - Anna Miotk | okładka
Helion

Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty Anna Miotk

Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-283-3338-3
EAN: 9788328333383
Liczba stron: 336
Format: 20.8x13.9
Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 34,18 zł

Oszczędzasz 14,82 zł
-30 %
Zamówienie wyślemy 2021-03-08 Książki za 3,90 zł

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

98,90 zł 45,18 zł

oszczędzasz: 53,72 zł
-54 %
Do koszyka
+
=

88,99 zł 46,18 zł

oszczędzasz: 42,81 zł
-48 %
Do koszyka

Opis

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy — potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko — warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych — także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.