Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja - Lipecki Krzysztof | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-819-8582-6
EAN: 9788381985826
Liczba stron: 142
Format: 165x238mm
Cena detaliczna: 89,00 zł

89,00 zł

Produkt niedostępny

89,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.
Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.
Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.
Dr. hab. Adam Pawlicz
Uniwersytet Szczeciński
Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Inni klienci sprawdzali również

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Poczuj PL
 - Marzena Filipczak | mała okładka
-39 %

Poczuj PL

Marzena Filipczak

7.2 / 10 (36 ocen)

27,31 zł 27,31 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Because of You - Izabella Nowaczyk | mała okładka
-37 %

Because of You

Izabella Nowaczyk

7.9 / 10 (255 ocen)

31,50 zł 29,77 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Jagna i biały wilk
 - Ewa Nowak | mała okładka
-43 %

Jagna i biały wilk

Ewa Nowak

8.5 / 10 (13 ocen)

22,79 zł 24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

39,59 zł 39,59 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Nowość

30,95 zł 49,99 zł (-38%) - najniższa cena 49,99 zł (-38%) - cena detaliczna

44,12 zł 43,75 zł - najniższa cena 60,30 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

33,11 zł 33,11 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

14,47 zł 12,95 zł - najniższa cena 20,00 zł - cena detaliczna

54,74 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

30,94 zł 29,42 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

31,50 zł 29,96 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje - Mark Richards Neal Ford Pramod Sadalage Zhamak Dehghani  | mała okładka
-37 %

Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje

Mark Richards Neal Ford Pramod Sadalage Zhamak Dehghani

8.0 / 10 (2 oceny)

62,51 zł 59,43 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna

37,25 zł 35,42 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

82,64 zł 71,44 zł - najniższa cena 119,00 zł - cena detaliczna

44,41 zł 40,23 zł - najniższa cena 67,00 zł - cena detaliczna

59,86 zł 47,43 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem