Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 -  | okładka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-715-1186-8
EAN: 9788371511868
Liczba stron: 252
Format: 16.9x23.7
Cena detaliczna: 31,50 zł

31,50 zł

Produkt niedostępny

31,50 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego
W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.

Inni klienci sprawdzali również

28,62 zł 28,12 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Wysoka stawka
 - Steel Danielle | mała okładka
-55 %

Wysoka stawka

Danielle Steel

7.1 / 10 (20 ocen)

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

Kobiety, które starają się za bardzo
 - Katarzyna Troszczyńska, Sylwia Sitkowska | mała okładka
-38 %

Kobiety, które starają się za bardzo

Katarzyna Troszczyńska, Sylwia Sitkowska

7.6 / 10 (50 ocen)

24,70 zł 24,70 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Kochanka pana Brontë -  Finola Austin | mała okładka
-28 %

Kochanka pana Brontë

Finola Austin

10.0 / 10 (1 ocena)

28,87 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Wiersze wszystkie - Szymborska Wisława | mała okładka
-32 %

Wiersze wszystkie

Wisława Szymborska

9.3 / 10 (60 ocen)

60,99 zł 60,99 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna

26,51 zł 26,51 zł - najniższa cena 44,40 zł - cena detaliczna

30,26 zł 28,69 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Nowość

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

37,67 zł 33,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem