Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie - Norman Donald A. | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-213-4870-4
EAN: 9788321348704
Tytuł oryginalny: Emotional Design
Liczba stron: 264
Format: 135x205mm
Cena katalogowa: 49,00 zł
Tłumaczenie: Dorota Skalska-Stefańska

49,00 zł 34,10 zł

Produkt niedostępny

Opis

Książka wieloletniego pracownika firmy Apple, znanego na cały świat specjalisty w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, który wyjaśnia, jakimi pobudkami kieruje się człowiek wybierając rzeczy ładne i wierząc, że będą one działać lepiej. Dlaczego ludzie wydają mnóstwo pieniędzy ma ikony wzornictwa, jakie emocje one wzbudzają?

Lektura godna polecenia nie tylko projektantom, ale także psychologom, menadżerom, producentom i wszystkim tym, którzy pragną dowiedzieć się dlaczego podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe.

Wywiad z autorem

Inni klienci sprawdzali również

44,90 zł

32,78 zł

Lukrecja - Anne Goscinny | mała okładka
-27 %

Lukrecja

Anne Goscinny

7.5 / 10 (102 ocen)

39,90 zł

28,99 zł

Nie tylko husaria - Radosław Sikora  | mała okładka
-27 %

Nie tylko husaria

Radosław Sikora

7.4 / 10 (25 ocen)

59,99 zł

43,79 zł

49,99 zł

36,49 zł

Inne książki z tej kategorii

19,90 zł

49,90 zł

36,43 zł

46,90 zł

34,24 zł

Profil mordercy - Paul Britton | mała okładka
-27 %

Profil mordercy

Paul Britton

7.6 / 10 (1729 ocen)

44,90 zł

32,78 zł

44,99 zł

32,84 zł

39,99 zł

28,99 zł

44,99 zł

32,84 zł

Nowość

49,99 zł

36,49 zł

44,99 zł

32,84 zł

44,99 zł

32,84 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Manipulacje

2019-07-19
Jakie relacje łączą cię z twoim telefonem/laptopem/komputerem/zegarkiem itp.? Zastanawiałeś się kiedyś jak je tratujesz i jaki masz do nich stosunek? Czy koniecznie musisz mieć ten nowy model telefonu, który właśnie wchodzi na rynek? Firmy i media opanowały manipulowanie nami do perfekcji. Jeśli chcesz się przekonać, jak wpływają na twój mózg, to koniecznie przeczytaj tę książkę.

Niesłychane

2019-07-19
Jako studentka psychologii postanowiłam ku poszerzeniu swojej wiedzy i punktu widzenia, przeczytać tę książkę. Znakomicie opisane mechanizmy działania korporacji, które wmawiają nam czego potrzebujemy. Temat tak złożony, że przeczytanie tylko tej książki nie wystarczy, aby go zgłębić. Przeczytacie tę, a będziecie chcieli więcej.

Ludzki mózg

2019-07-19
Świetna książka. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, jak firmy potrafią mną manipulować. Ludzki mózg chyba nigdy nie zostanie do końca zgłębiony. Ale na pewno warto próbować, wszak jest to ogromna, ale jakże ciekawa tajemnic.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.