Zarządzanie wartością klienta - V. Kumar | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-6125-5
EAN: 978830116125501
Tytuł oryginalny: Managing customers for profit: strategies to increase profits and build loyalty.
Liczba stron: 232
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 59,00 zł
Tłumaczenie: Michał Płonka

59,00 zł 51,68 zł

Zamówienie wyślemy 2022-01-31
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

59,59 zł 52,27 zł

oszczędzasz: 7,32 zł
-12 %
Do koszyka
+
=

62,90 zł 54,18 zł

oszczędzasz: 8,72 zł
-13 %
Do koszyka

Opis

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów.
Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.

Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.
(z Przedmowy)

Inni klienci sprawdzali również

W ogrodzie pamięci - Joanna Olczak-Ronikier  | mała okładka
-28 %

W ogrodzie pamięci

Joanna Olczak-Ronikier

8.0 / 10 (685 ocen)

49,90 zł

35,93 zł

Anioł z Monachium - Massimi Fabiano | mała okładka
-52 %

Anioł z Monachium

Fabiano Massimi

7.2 / 10 (62 ocen)

49,99 zł

23,99 zł

Zatopić III Rzeszę - Sojka Łukasz | mała okładka
-28 %

Zatopić III Rzeszę

Łukasz Sojka

8.1 / 10 (7 ocen)

69,99 zł

50,39 zł

Nowość

34,99 zł

24,99 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.